The Wall Street Journal

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha de periódicu The Wall Street Journal ye un periódicu estauxunidense internacional d'idioma inglés con una énfasis especial en noticies de negocios y economía. Ye publicáu seis díes a la selmana na ciudá de Nueva York por Dow Jones & Company, una división de News Corp, xuntu coles ediciones asiátiques y europees del Journal.

El Journal ye'l periódicu en circulación más grande d'Estaos Xuníos. Acordies con la Alliance for Audited Media, tien una circulación de cerca de 2.4 millones de copies (incluyendo cerca de 900 000 suscripciones dixitales) escontra marzu de 2013,[1] comparáu coles 1.7 millones de copies de USA Today. El so rival principal nel sector de negocios ye'l periódicu Financial Times con see en Londres, que tamién publica delles ediciones internacionales.

El Journal principalmente cubre temes de la economía estauxunidense, noticies internacionales y sobre problemes financieros. El so nome deriva de Wall Street, allugáu na ciudá de Nueva York, que ye'l corazón del Distritu Financieru de Manhattan; haise impresu de cutio dende'l so empiezu'l 8 de xunetu de 1889, por Charles Dow, Edward Jones, y Charles Bergstresser; y la versión en periódicu ganó'l Premiu Pulitzer treinta y cuatro veces,[2] incluyendo'l del 2007 pol so reportaxe sobre opciones n'acciones retroactives y los efectos negativos de la puxanza de la economía China.[3][4]

Historia[editar | editar la fonte]

Empiezos[editar | editar la fonte]

El primer productu de Dow Jones & Company, editor del Journal, fueron boletinos de noticies curties que s'apurríen a mano mientres tol día a los traders de la bolsa de valores. Darréu fueron amestaos resumes diarios impresos llamaos Customers' Afternoon Letter. Los reporteros Charles Dow, Edward Jones y Charles Bergstresser convirtieron esto en The Wall Street Journal, que foi publicáu per primer vegada'l 8 de xunetu de 1889, y empezaron la entrega del serviciu de noticies del Dow Jones vía telégrafo.[5] En 1896, el "Promediu Industrial Dow Jones" foi llanzáu oficialmente. Foi'l primeru de munchos índices de precios d'acciones y bonos na Bolsa de Nueva York. En 1899, la columna «Review & Outlook» del Journal, que sigue funcionando hasta'l día de güei, apaeció per primer vegada y primeramente foi escrita por Charles Dow.

El periodista Clarence Barron mercó'l control de la compañía por 130 000 dólares en 1902; la circulación taba alredor de 7000 copies pero pal final de la década de 1920 xubió a 50 000. A Barron y el so antecesor atribúyese-yos la creación d'una atmósfera de valentía ya independencia en reportes financieros —una novedá nos empiezos del negociu periodísticu—. En 1921, Barron's, el principal periódicu financieru selmanal d'América, foi fundáu.[6]

Barron morrió en 1928, un añu antes del xueves negru cuando la cayida de la bolsa foi llargamente afectada por Gran Depresión nos Estaos Xuníos. La descendencia de Barron, la familia Bancroft, pudo siguir el control de la compañía hasta 2007.[6]

El Journal tomó la so prominencia y forma moderna na década de 1940, un tiempu d'espansión industrial pa los Estaos Xuníos y les sos instituciones financieres en Nueva York. Bernard Kilgore foi nomáu director d'edición del periódicu en 1941, y director xeneral en 1945, finalmente compilando una carrera de 25 años como xefe del Journal. Kilgore foi l'arquiteutu del diseñu más emblemáticu de la páxina frontera del periódicu, col so "What's News", y la so estratexa de distribución nacional, que traxo una circulación del periódicu de 33 000 en 1941 a 1.1 millones de copies al momentu de la muerte de Kilgore en 1967. Sol mandu de Kilgore, en 1947, el periódicu ganó'l so primer Premiu Pulitzer, pola editorial de William Henry Grimes.[6]

En 1967 Dow Jones Newswires empezó una mayor espansión fora de los Estaos Xuníos, asitiando a los periodistes en cada centru financieru importante d'Europa, Asia, América Llatina, Australia y África. En 1970 el Dow Jones mercó la cadena de periódicos Ottaway, que nesi momentu entendía de nueve diarios y trés periódicos dominicales. Más tarde, el nome foi camudáu a Dow Jones Local Media Group.[7]

La dómina de 1971 a 1997 traxo una serie de llanzamientos, alquisiciones, y empreses conxuntes, incluyendo "Factiva", el Wall Street Journal Asiáticu, el Wall Street Journal Européu, el sitiu web WSJ.com, Índices Dow Jones, "MarketWatch", y "WSJ Weekend Edition". En 2007 News Corp. adquirió WSJ., una revista d'estilu de vida de luxu, que foi llanzada en 2008.[8]

Espansión n'Internet[editar | editar la fonte]

Un complementu al periódicu impresu, The Wall Street Journal Online, foi llanzáu en 1996. En 2003, Dow Jones empezó a integrar reportes impresos de Journal y suscriptores en llinia xuntos na declaración de "Audit Bureau of Circulation".[9] En 2007, comúnmente creíase que yera'l sitiu web de suscripciones de pagu más grande de noticies, con 980 000 suscriptores de pagu.[6] De magar, el suscriptores en llinia menguaron, debíu en parte al aumentu nel costo de suscripción, y foi reportáu en 400 000 en marzu de 2010.[1] En mayu de 2008, una suscripción añal de la edición en llinia de The Wall Street Journal cuesta 119 dólares p'aquellos que nun tien suscripciones de la edición impresa. Pa xunu de 2013, el costo mensual de la suscripción de la edición en llinia foi de 22.99 dólares o 275.88 dólares añales, escluyendo ufierta de llanzamientu.[10]

Vladímir Putin cola corresponsal de Journal, Karen Elliott House, en 2002

El 30 de payares de 2004, Oasys Mobile y The Wall Street Journal llanzaron una aplicación que dexa a los usuarios accesu al conteníu de Wall Street Journal Online al traviés de los sos teléfonos móviles. Esto "va aprovir noticies de negocios y financieres d'últimu minutu del Journal en llinia, xuntu con amplios datos de mercáu, acciones y commodities, amás d'un portafolio d'información personalizáu—directamente al teléfonu celular".[11]

El conteníu del periódicu de pagu ta disponible, en forma llindada, pa'l suscriptores de America Online,[12] y al traviés de Congoo Netpass gratuitu.[13] Munches de les hestories de noticies de The Wall Street Journal tán disponibles al traviés de periódicos en llinia gratuitos que se suscriban al sindicatu de Dow Jones. Les hestories ganadores del premiu Pulitzer dende 1995 tán disponibles gratuitamente nel sitiu web Pulitzer.

En septiembre de 2005, el Journal llanzó una edición de fin de selmana apurrida a toos el suscriptores, que marcó'l regresu de les publicaciones en sábadu dempués d'un ralu de 50 años. La decisión foi diseñada en parte pa esponer más publicidad ante'l consumidor.[6]

En 2005, Journal reportó un perfil de llectores de cerca del 60 % d'alta xerencia, con un promediu d'ingresos de 191 000 dólares, un promediu de patrimoniu netu de 2.1 millones de dólares, y un promediu d'edá de 55 años.[14]

En 2007, el Journal llanzó una espansión mundial del so sitiu web pa incluyir les principales ediciones n'idiomes estranxeros. El periódicu inclusive amosara interés en mercar al so rival: el Financial Times.[15]

Cambeos de diseñu[editar | editar la fonte]

La placa ye la única que tien un puntu a la fin.[16]

En 2006, el Journal empezó a incluyir publicidá na so páxina frontera per primer vegada, basándose na introducción de la publicidá de la páxina principal de les ediciones europees y asiátiques del Journal a finales de 2005.[17]

Dempués de presentar una páxina principal casi idéntica por mediu sieglu —siempres a seis columnes, coles principales noticies del día na primera y sesta columna, "What's News" na segunda y tercer, l'artículu principal "A-hed" na cuarta y reportaxes selmanales na quinta columna,[18]— nel 2007 el periódicu menguó l'anchu del so formato sábana de 15 a 12 centímetros calteniendo'l llargor de 2234 centímetros, p'aforrar costos d'impresión. El novedosu consultor de diseño Mario García collaboró nos cambeos. Dow Jones dixo qu'esto aforraría US$18 millones al añu en costos d'impresión en tolos periódicos The Wall Street Journal.[19] Esta decisión esanició una columna d'impresión, quitando a "A-hed" del so allugamientu tradicional (anque'l periódicu agora polo xeneral inclúi una hestoria peculiar nel llau derechu de la páxina principal, ensertada ente les hestories principales).

El periódicu sigue utilizando dibuxos de puntu de tinta llamaos hedcuts, que fueron introducíos en 1979 y creaos originalmente por Kevin Sprouls,[20] un métodu d'ilustración consideráu como marca visual consistente del periódicu. El Journal sigue emplegando fuertemente l'usu de caricaturessobremanera les de Ken Fallin, como cuando Peggy Noonan conmemoró'l recién fallecimientu del periodista Tim Russert.[21][22] L'usu de fotografíes y gráficos a color fíxose cada vez más común nos últimos años cola incorporación de más secciones de "estilu de vida".

El diariu foi galardonáu pola Sociedá Mundial de Diseñu de Noticies col premiu al periódicu col meyor diseñu en 1994 y 1997.[23]

News Corporation y News Corp[editar | editar la fonte]

El 2 de mayu de 2007, News Corporation fixo una ufierta ensin solicitar de compra pa Dow Jones, ufiertando 60 dólares per acción, mesmes que se tuviera vendiendo por 33 dólares caúna. La familia Bancroft, que controla más del 60 % de les acciones comunes, refugó la ufierta nun empiezu, pero dempués reconsideró la so posición.[24]

Tres meses dempués, n'agostu 1 de 2007, News Corporation y Dow Jones llegaron a un alcuerdu de fusión definitivu.[25] La vienta por US$5 billones incluyó The Wall Street Journal al imperiu de noticies de Rupert Murdoch, que yá incluyía: Fox News Channelna unidá financiera y The Times de Londres, según el New York Post, la estación principal deFox WNYW (Canal 5) y MyNetworkTV WWOR (Canal 9).[26]

El 13 d'avientu de 2007, los accionistes, que representen más del 60 % de les acciones comunes, aprobaron l'alquisición de la compañía de News Corporation.[27]

Nuna columna de la páxina editorial, l'editor L. Gordon Crovitz dixo que los Bancrofts y News Corporation alcordaren que les noticies y les secciones d'opinión del Journal podíen caltener la so independencia editorial de la nueva compañía matriz:[28]

Un comité especial foi establecíu pa supervisar la integridá editorial del Journal. Cuando'l redactor xefe Marcus Brauchli arrenunció'l 22 d'abril de 2008, el comité dixo que News Corporation violara'l so alcuerdu al nun echar# voz de al comité con anticipación. Sicasí, Brauchli dixo que creía que los nuevos propietarios teníen d'asignar al so propiu editor.[29]

Un artículu del Journal en 2007 citó acusaciones diciendo que Murdoch fixera ya incumpliera promeses similares nel pasáu. Unu de los principales accionistes comentó que Murdoch mientres enforma tiempu había "espresáu los sos prexuicios personales, políticos y de negocios al traviés de los sos periódicos y estaciones de televisión". L'ex-editor asistente del Times, Fred Emery, recuerda un incidente cuando: "Mr. Murdoch llamar a la so oficina en marzu de 1982 y dixo que taba considerando despidir al editor del Times, Harold Evans. Mr. Emery diz que recuerda la promesa de Mr. Murdoch de qu'el editores nun podíen ser despidíos ensin l'aprobación de los conseyeros independientes. 'Dios, el to nun tomes tou esto en serio, ¿o si?'" Mr. Murdoch respondió. Acordies con Mr. Emery: "Murdoch eventualmente forzó a Evans a salir".[30]

Nel 2011, The Guardian atopó pruebes de qu'el Journal enchiera artificialmente los sos númberos de vientes n'Europa, por aciu el pagu a l'Asociación del Aprendizaxe Executivu pa la compra del 16 % de les sos vientes Europees. Estes cifres de vientes inflaes depués dexaron al Journal cobrar tarifes similares enchíes en publicidá, una y bones los anunciantes podíen pensar que llegaríen a más llectores de los que realmente algamaron. Amás, el Journal alcordó executar "artículos" qu'ufiertaben l'Asociación del Aprendizaxe Executivu, presentáu como noticia, pero cola eficacia de publicidá.[31] El casu salió a la lluz dempués de qu'un emplegáu belga del Wall Street Journal, Gert Van Mol, informó al director xeneral de Dow Jones, -yos Hinton, alrodiu de la práctica cuestionable.[32] Como resultáu l'entós director xeneral de Wall Street Journal Europe y editor Andrew Langhoff foi despidíu dempués d'enterase de que primió personalmente a los periodistes pa cubrir a unu de los socios del negociu del periódicu arreyáu na tema.[33][34] Dende setiembre de 2011 tolos artículos en llinia que resultaron de la mala conducta ética lleven una alvertencia qu'informa a'l llectores del Wall Street Journal alrodiu de les circunstancies nes que fueron creaos.

El Journal, xuntu col so similar Dow Jones & Company, foi una de les empreses de News Corporation que biforcó en 2013 como'l nuevu News Corp.

Característiques[editar | editar la fonte]

Dende 1980, el Journal foi publicáu con múltiples secciones. Nun momentu, el recuentu promediu de les páxines del Journal fueron 96 páxines per problema,[ensin referencies] pero cola cayida de tola industria en publicidá, el Journal en 2009-10 publicó cerca de 50 a 60 páxines per problema. Les secciones regularmente programaes son:

  • Sección unu – tolos díes; noticies corporatives, según reportes económicos y políticos y páxines d'opinión.
  • Mercáu – de llunes a vienres; cobertoria de salú, tecnoloxía, Mediu de comunicación de mases medios, ya industries de mercadotecnia (la segunda sección foi llanzada'l 23 de xunu de 1980)
  • Dineru ya Inversión toes los díes; cubre y analiza mercaos financieros internacionales (la tercer sección foi llanzada'l 3 d'ochobre de 1988)
  • Diario Personal – publicáu de martes a xueves; cubre inversiones personales, carreres y actividaes culturales (la sección foi introducida'l 9 d'abril de 2002)
  • Diariu de Fin de selmana publicada los vienres; esquiza intereses personales de llectores de negocios, incluyendo inmobiliariu, viaxes, y deportes (la sección foi introducida'l 20 de marzu de 1998)
  • Casona - publicada los vienres; enfocar na alta gama de bienes raíz. La sección foi llanzada'l 5 d'ochobre de 2012.
  • Revista WSJ - Llanzada en 2008 como una publicación trimestral, ye un suplementu de revista de luxu distribuyida dientro d'Estaos Xuníos.

Amás, diversos columnistes contribúin con característiques regulares na páxina d'opinión Journal y OpinionJournal.com:

  • Diariu – Best of the Web Today por James Taranto
  • Llunes – Americas por Mary O'Grady
  • Martes – Global View por Bret Stephens
  • Miércoles – Business World por Holman W. Jenkins Jr
  • Xueves – Wonder Land por Daniel Henninger
  • Vienres – Potomac Watch por Kimberley Strassel
  • Edición de Fin de selmana Estáu de Derechu, Entrevista de Fin de selmana (variedá d'autores), Declaraciones por Peggy Noonan

Revista WSJ.[editar | editar la fonte]

La revista WSJ. ye una publicación d'estilu de vida de luxu de The Wall Street Journal. El so conteníu toma l'arte, moda, entretenimientu, diseñu, comida, arquiteutura, viaxes y más. Kristina O’Neill ye redactora xefe y Anthony Cenname ye l'editor.

Llanzada como una publicación trimestral en 2008, la revista creció a 12 númberos per añu pa 2014. La revista distribúyese dientro d'Estaos Xuníos como una edición de fin de selmana de'l periódicu The Wall Street Journal (promediu en circulación pagu ya impresu ye de +2.2 millones*), nes ediciones Européu y Asiáticu, y ta disponible en WSJ.com. Cada númberu tamién ta disponible mensualmente na aplicación pa Ipad de The Wall Street Journal.

Penélope Cruz, Carmelo Anthony, Woody Allen, Scarlett Johansson, Emilia Clarke, Daft Punk y Gisele Bündchen toos apaecieron na portada.

En 2012, la revista llanzó la so plataforma de firma, The Innovator Awards. Una estensión de la edición Innovadores de payares, la ceremonia d'entrega, que tuvo llugar en Nueva York nel Museum of Modern Art, honra a los visionarios nel ámbitu de diseñu, moda, arquiteutura, humanitarismo, arte y tecnoloxía. En 2013 el ganadores fueron: Alice Waters (Humanitarismo); Daft Punk (Entretenimientu); David Adjaye (Arquiteutura); Do Ho El so (Arte); Nick D’Aloisio (Tecnoloxía); Pat McGrath (Moda); Thomas Woltz (Diseñu).

  • Circulación d'Estaos Xuníos: Cada númberu de la revista WSJ. ye ensertáu nuna edición de fin de selmana de The Wall Street Journal, que'l so promediu de circulación paga dientro de los últimos trés meses que terminaron el 30 de setiembre de 2013 y fueron de 2,261,772 como s'informó a l'Alianza pa Medios Auditados (Alliance for Audited Media (AAM))

Operaciones[editar | editar la fonte]

The Wall Street Journal tien un personal global de noticies de más 2000 periodistes en 85 axencies de noticies al traviés de 51 países.[35][36] Tien 26 plantes d'impresión.[35]

Llogros recién[editar | editar la fonte]

WSJ en vivu llegó a tar disponible nes unidaes móviles, incluyendo ipad, en septiembre de 2011.[37]

WSJ Weekend, el periódicu de fin de selmana, espandióse en septiembre de 2010, con dos nueves secciones: “Off Duty” y “Review”.

"Nueva York", una sección independiente a color dedicada a la área del metro de Nueva York, llanzáu n'abril de 2010.

La edición de Bay Area de San Francisco de The Wall Street Journal, que enfócase en noticies locales y eventos, llanzada en payares de 2009, apaez de forma local cada xueves nel "Journal" impresu y en llinia toes los díes en WSJ.com/SF.

WSJ Weekend, antes llamada Saturday’s Weekend Edition foi llanzada en septiembre de 2005.

Llanzamientu del Today's Journal, que incluyía tanto la incorporación de Personal Journal y a color capacidad pal Journal: abril de 2002.

Friday Journal, formalmente llamáu First Weekend Journal, foi llanzáu'l 20 de marzu de 1998.

WSJ.com foi llanzáu n'abril de 1996.

Primer de tres secciones del Journal: ochobre de 1988.

Primer de dos secciones del Journal: xunu de 1980.

Páxina editorial[editar | editar la fonte]

Journal ganó los primeros dos premios Pulitzer pola redacción d'editoriales en 1947 y 1953. D'igual manera los premios Pulitzer otorgar por redacción d'editoriales a Robert L. Bartley en 1980 y Joseph Rago en 2011; por crítiques a Manuela Hoelterhoff en 1983 y Joe Morgenstern en 2005; y por comentarios a Vermont Royster en 1984, Paul Gigot en 2000, Dorothy Rabinowitz en 2001, y Bret Stephens en 2013.

Dos resumes publicaos en 1995 pol blogue progresista Fairness and Accuracy in Reporting, y en 1996 por Columbia Journalism Review[38] critiquen la páxina editorial del Journal pola inexactitud mientres la década de 1980 y 1990.

Journal, la hestoria de los sos editoriales:

Ellos tán xuníos pol mantra "mercaos llibres y persones llibres", los principios, si'l to quies, marcaos nel añu crucial de 1776 pola Declaración d'Independencia de Thomas Jefferson y la "Riqueza de les Naciones" de Adam Smith. Por eso nel últimu sieglu y nel siguiente, Journal significa llibre comerciu y moneda fuerte; que ta en contra de los impuestos confiscatorios y los ucases de reis y otros colectivistes; y pola autonomía individual en contra de dictadores, matones ya inclusive el temperamentu de la mayoría momentanea. Si estos principios suenen intachables en teoría, aplicándolos a los problemes actuales son de cutiu pasáu de moda y controversial.[ensin referencies]

La so posición histórica foi bien similar. Como ex director William H. Grimes escribió en 1951:

Na nuesa páxina editorial facer ensin pretensiones de caminar en mediu del camín. Los nuesos comentarios ya interpretaciones son feches d'un puntu de vista definitivu. Creemos na persona, la so sabiduría y la so decencia. Oponémonos a toa violación de los derechos humanos, si derivar de los intentos de monopoliu priváu, monopoliu sindical o d'una crecedera escesiva de gobiernu. Les persones van dicir que somos conservativos o inclusive reaccionarios. Nun tamos interesaos n'etiquetar pero si tuviéramos qu'escoyer una, diría que somos radicales. Tan radicales como la doctrina Cristiana.[39]

Acaldía de Gracies la páxina editorial imprime dos famosos artículos qu'apaecieron dende 1961. El primeru se llamáu «The Desolate Wilderness», y describe lo que Pilgrims vio cuando llegó a la Colonia Plymouth. La segunda titúlase «And the Fair Land», y describe l'arrogancia d'América. Foi escrita pol exdirector, Vermont C. Royster, que'l so artículu de Navidá «In Hoc Anno Domini», apaeció cada 25 d'avientu dende 1949.

Puntos de vista económicos[editar | editar la fonte]

Mientres l'alministración de Reagan, la páxina editorial del periódicu foi particularmente influyente como la voz líder de la economía d'ufierta. So la dirección de Robert Bartley, espúnxose llargamente sobre los conceutos económicos tales como la curva de Laffer, y como un amenorgamientu de ciertu tipu d'impuestu marxinal y ganancies de capital supuestamente podríen aumentar l'ingresu fiscal por aciu la xeneración d'una mayor actividá económica.

Nel argumentu económicu de réximes cambiarios (unu de les temes más divisivos ente economistes), Journal tien un enclín de sofitar los tipos de cambéu fixos sobre tipos de cambéu flotantes. Por casu, Journal foi un gran partidariu de la paridá del yuan chinu frente al dólar, y tuvo en total desalcuerdu colos políticos americanos quien criticaron el gobiernu chinu a cerca de la paridá. Oponer a la decisión de China de dexar el llexe del yuan adulces, argumentando que'l tipu d'interés fixu beneficiaria tantu a los Estaos Xuníos como a China.

El puntu de vista del Journal comparar colos de la publicación británica de The Economist, cola so énfasis en mercaos llibres [ensin referencies]. Sicasí, el Journal demuestra distinciones importantes de los periódicos de negocios d'Europa, especialmente nos que se refier al déficit presupuestariu d'América y les sos causes. (El Journal xeneralmente apunta a la falta de crecedera esterior, ente que les revistes de negocios d'Europa y Asia culpen a les baxes tases d'aforru y l'alta tasa d'endeldamientu n'Estaos Xuníos).

Puntos de vista políticos[editar | editar la fonte]

El comité de redacción sostuvo mientres enforma tiempu una política d'inmigración pro-empresarial. El 3 de xunetu de 1984, el comité escribió: «Si Washington sigue queriendo 'faer daqué' alrodiu de la inmigración, proponemos una reforma constitucional de cinco palabres: Tendrá De haber fronteres abiertes». Esta posición na reforma migratoria pon a Journal como un oponente de los activistes más conservadores y políticos, por casu National Review, quien esta a favor de les restricciones na inmigración.[40]

Journal nos últimos años defendió fuertemente a Scooter Libby, a quien retraten como víctima d'una caza de bruxes política.[41] Tamién publicó editoriales comparando los ataques por Seymour Hersh, y The New York Times a Lleo Strauss y la so supuesta influencia na alministración de George W. Bush colos de Lyndon LaRouche, una teoría de combalechadura y una candidatura presidencial perenne.[42]

Dellos ex-reporteros de The Wall Street Journal dixeron que desque Rupert Murdoch mercó'l periódicu, les noticies fueron modificaes p'afaese a un tonu más conservador, criticando a los demócrates.[43] La sección op-ed davezu publica artículos por científicos escépticos na teoría del calentamientu global, incluyendo dellos ensayos de Richard Lindzen del Institutu Tecnolóxicu de Massachusetts.[44] De la mesma, Journal negóse a publicar opiniones de científicos prominentes con conclusiones opuestes.[45]

Tanto Journal como Reuters n'idioma chinu fueron bloquiaes pol gobiernu Chinu n'ochobre de 2013, según los informes publicaren hestories pocu falagadores sobre les élites chines”. Fueron desbloquiaos a entamos de xineru de 2014.[46]

Sesgu d'información[editar | editar la fonte]

El editores de Journal destaquen la independencia ya imparcialidá de los sos reporteros.[28] Nun estudiu de 2004, Tim Groseclose y Jeff Milyo calcularon el sesgu ideolóxicu de 20 medios de comunicación cuntando la frecuencia, citaron Think tanks particulares y comparándolos cola frecuencia con que llexisladores citaben el mesmu think tank. Atoparon que los reporteros de The Journal yeren los más lliberales, más lliberales que NPR o The New York Times. L'estudiu nun foi un factor nes editoriales.[47] Mark Liberman criticó'l modelu usáu pa calcular el sesgu nel estudiu y argumentó que'l modelu afectaba en forma desigual a lliberales y conservadores y que "la ideoloxía think tank [...] ye importante solo pa los lliberales."[48]

L'alquisición entamao y eventual de la compañía por News Corp. en 2007 dio llugar a importantes crítiques de los medios y alderiques.[49] alrodiu de que si les nueves páxines de noticies presentaríen un enclín escontra la derecha baxu Rupert Murdoch. Una edición del primeru d'agostu respondió a les entrugues afirmando que Murdoch pretendía "«caltener los valores y l'integridá de Journal».[50]

Hestoria notable y Premios Pulitzer[editar | editar la fonte]

Journal ganó más de 30 Premios Pulitzer na so hestoria. Periodistes que llevaron a los meyores equipos de cobertoria más conocíos de la prensa tienen publicaos llibros que más tarde resumieron y estendieron los sos reportes.

1987: Alquisición de RJR Nabisco[editar | editar la fonte]

En 1987, una guerra d'ufiertes producir ente delles firmes financieres de tabacu y comida de RJR Nabisco. Bryan Burrough y John Helyar documentaron los eventos en más de dos docenes d'artículos Journal. Más tarde Burrough y Helyar usaron estos artículos como la base d'un esitosu llibru, Barbarians at the Gate: The Fall of RJR Nabisco, que convirtióse nuna película pa HBO.[51]

1988: Usu d'información privilexada[editar | editar la fonte]

Na década de 1980, un reporteru de Journal James B. Stewart atraxo l'atención nacional de la práctica illegal del usu d'información privilexada. Foi galardonáu col Premiu Pulitzer en periodismu esplicativu en 1988, que compartió con Daniel Hertzberg,[52] quien llegó a sirvir como'l principal redactor xefe del periódicu antes d'arrenunciar en 2009. Stewart esplayar nesta tema nel so llibru Dean of Thieves.

1997: Tratamientu del SIDA[editar | editar la fonte]

David Sanford, un editor de la páxina principal quien foi infectáu con VIH en 1982 nun bañu público, escribió un relatu personal de primera plana sobre como, cola asistencies de meyores tratamientos de VIH, foi dende la planeación de la so muerte a la planeación del so retiru.[53] Él y otros seis reporteros escribieron alrodiu de nuevos tratamientos, temes polítiques y económiques, y ganó el Premiu Pulitzer de 1997 pol so Reporte Nacional avera del SIDA.[54]

2000: Enron[editar | editar la fonte]

Jonathan Weil, un reporteru de la oficina de Dallas de The Wall Street Journal, atribúyese-y cola primer rotura de la hestoria de los abusos financieros de Enron en septiembre del añu 2000.[55] Rebecca Smith y John R. Emshwiller reportaron sobre la hestoria con regularidá,[56] y tamién escribieron un llibru tituláu 24 Days.

2001: 9/11[editar | editar la fonte]

The Wall Street Journal afirma unviar el primera reporte de noticies, nel cable Dow Jones, d'un avión que s'estrelló contra'l World Trade Center el 11 de setiembre de 2001.[57] La so see, nel One World Financial Center, foi severamente estropiáu pola cayida del World Trade Center xustu cruciando la cai.[58] Editores principales taben esmolecíos de que pudieren perdese la publicación del primer númberu per primer vegada en 112 años d'hestoria del periódicu. Ellos asitiaron una oficina improvisada na casa d'un editor, mientres mandaben a la mayoría del personal al South Brunswick, N.J. del Dow Jones, campu corporativo, onde establecieren una editorial d'emerxencia dempués del atentáu contra 1993 World Trade Center bombing. El periódicu taba nos stands a otru día, anque en forma amenorgada. Seique la hestoria más convincente na edición d'esi día foi un relatu de primera mano del colapsu de les Torres Ximielgues escrita pol entós editor estranxeru (y actual xefe de la oficina de Washington) John Bussey,[58] quien taba zarráu nel novenu pisu de les oficines de Journal, lliteralmente na solombra de les torres, dende onde realizó reportes en vivu a CNBC mientres les torres quemábense. Él apenes escapó con mancadures graves cuando la primer torre colapso, faciendo añicos toles ventanes de les oficines de Journal y enllenándoles de polvu y escombros. Journal ganó'l Premiu Pulitzer en 2002 pol Reportaxe en Noticies d'Última Hora poles hestories d'esi día.[59]

Darréu Journal realizó una investigación global de les causes y el significáu del 9/11, utilizando los contactos que desenvolviera mientres cubría negocios nel mundu Árabe. N'Afganistán, un reporteru de The Wall Street Journal mercó un par d'ordenadores robaos que los líderes de Al Qaeda utilizaren pa entamar asesinatos, ataques químicos y biolóxicos, y actividaes diaries mundanes. Los arquivos encriptaos descifráronse y traducieron.[60] Foi mientres esta cobertoria que los terroristes secuestraron y mataron al reporteru del Journal Daniel Pearl.

2007: Escándalu d'opciones sobre acciones[editar | editar la fonte]

En 2007, el periódicu ganó'l Premiu Pulitzer por Serviciu Públicu, col so icónica Medaya d'Oru,[61] por esponer a compañíes qu'illegalmente antedataron opciones sobre acciones qu'otorgaron a los executivos p'aumentar el so valor.

2008: Cayida de Bear Stearns[editar | editar la fonte]

Kate Kelly escribió una serie de trés partes que detalla eventos que llevaron a Bear Stearns al colapsu.

2010: Atención sanitaria de McDonald's[editar | editar la fonte]

Un reporte[62] publicáu'l 30 de setiembre de 2010 detalla acusaciones de que McDonald's tenía planes de retirar la cobertoria sanitaria pa los emplegaos que trabayaben per hora que provocaron crítiques a McDonald's según a l'alministración d'Obama. WSJ informó que'l plan pa quitar la cobertoria provenía de los nueves requerimientos de salú dientro de la Llei de Protección al Paciente y Curiáu de Salú Algamadizu. McDonald's dixo que'l reporte yera "especulativu y engañosu," afirmando que nun tenía planes pa retirar la cobertoria.[63] El reporte de WSJ y el so subsecuente retruque recibieron cobertoria d'otros medios de comunicación.[64][65][66]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 «Newspaper Circulation Falls Nearly 9%». The New York Times. 26 d'abril de 2010. http://www.nytimes.com/2010/04/27/business/media/27audit.html. 
  2. «Press Release: Wall Street Journal is Honored with Two Pulitzer Prizes: for Reporting on Stock Options Backdating and on China». Dow Jones (16 d'abril de 2007). Archiváu dende l'orixinal, el 8 de mayu de 2008. Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  3. «The 2007 Pulitzer Prize Winners – Public Service». Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  4. «The 2007 Pulitzer Prize Winners – International Reporting». Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  5. Dow Jones & Co. Inc., "Dow Jones History – The Llate 1800s". Consultáu'l 25 de xunetu de 2013.
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 6,4 Crossen, Cynthia «It All Began in the Basement of a Candy Store.» The Wall Street Journal (New York), p. B1, August 1, 2007.
  7. Dow Jones Local Media Group
  8. «WSJ magacín targets upscale market». The Financial Times (The Financial Times). 3 de setiembre de 2008. http://us.ft.com/ftgateway/superpage.ft?news_id=fto090320082104328499. 
  9. "The Wall Street Journal Announces New Integrated Print and Online Sales and Marketing Initiatives". Press release. November 3, 2003.
  10. «Subscribing to the Wall Street Journal». WSJ (17 de xunu de 2013).
  11. «Oasys Mobile, Inc. News Release». Phx.corporate. Consultáu'l 5 de xunu de 2011.
  12. «The Wall Street Journal Now Offering Limited Content via AOL Instant Messenger». Resource shelf. Consultáu'l 5 de xunu de 2011.
  13. Paula J. Hane (26 de marzu de 2007). «Congoo News Circles Adds the Glue». Newsbreaks. Consultáu'l 5 de xunu de 2011.
  14. Mitchell, Bill. "The Wall Street Journal Weekend Edition: Expectations, Surprises, Disappointments". Poynter Online, September 21, 2005.
  15. «How the word on Wall Street will spread around the world». The Guardian (UK). 1 de febreru de 2007. http://business.guardian.co.uk/story/0,,2003063,00.html. Consultáu el 3 de febreru de 2007. 
  16. Punctuation Nerds Stopped by Obama Slogan, 'Forward.'. 31 de xunetu de 2012. http://online.wsj.com/article/SB10000872396390444840104577553020326811222.html. Consultáu el 30 d'ochobre de 2012. 
  17. "Wall Street Journal Introduces New Front Page Advertising Opportunity". Press release, July 18, 2006. Retrieved August 19, 2006.
  18. WSJ.com Guided Tour: Page One, accessed August 30, 2007.
  19. Ahrens, Frank, "Wall Street Journal To Narrow Its Pages", Washington Post, October 12, 2005. Retrieved August 19, 2006.
  20. "Picturing Business in America", Smithsonian National Portrait Gallery, Retrieved August 19, 2006.
  21. «Tim Russert WSJ drawing». WSJ. 20 de xunu de 2008. http://online.wsj.com/article/SB121390975307189781.html. Consultáu el 5 de xunu de 2011. 
  22. Caricaturist Prindes the Corporate Market, Biz Bash Orlando, August 11, 2008.
  23. «World’s Best-Designed winners (2006)». Society for News Design. Consultáu'l 8 d'ochobre de 2013.
  24. For background and sequel, see: Ellison, Sarah, War at the Wall Street Journal: Inside the Struggle To Control an American Business Empire, Houghton Mifflin Harcourt, 2010. ISBN 978-0-547-15243-1 (Also published as: War at The Wall Street Journal: How Rupert Murdoch Bought an American Icon", Sydney, Text Publishing, 2010.)
  25. Murdoch wins Control of Dow Jones. BBC. 1 d'agostu de 2007. http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6923474.stm. Consultáu el Aug 1, 2007. 
  26. Murdoch clinches deal for publisher of Journal. MSNBC. 1 d'agostu de 2007. http://www.msnbc.msn.com/id/20032918/. Consultáu el Aug 9, 2007. 
  27. «News Corp Dow Jones Deal Done –». Portfolio.com (11 de setiembre de 2008). Consultáu'l 5 de xunu de 2011.
  28. 28,0 28,1 L. Gordon Crovitz, "A Report to Our Readers". The Wall Street Journal (New York), page A14, August 1, 2007.
  29. «WSJ Editor's Resignation Is Criticized By Committee». The Wall Street Journal. 30 d'abril de 2008. http://online.wsj.com/article/SB120949530982953531.html. Consultáu el Sep 27, 2008. 
  30. Steve Stecklow, Aaron O. Patrick, Martin Peers, and Andrew Higgins, "Calling the shots: In Murdoch's career, a hand in the news; his aggressive style can blur boundaries; 'Buck stops with me'", Wall Street Journal, June 5, 2007.
  31. «Wall Street Journal circulation scam claims senior Murdoch executive». The Guardian (London). 12 d'ochobre de 2011. http://www.guardian.co.uk/media/2011/oct/12/wall-street-journal-andrew-langhoff. Consultáu el 13 d'ochobre de 2011. 
  32. «News Corp Ignored Wall Street Journal Circulation Inflation (Report)». The Hollywood Reporter (US). 12 d'ochobre de 2011. http://www.hollywoodreporter.com/news/news-corp-wall-street-journal-phone-hacking-250764. Consultáu el 13 d'ochobre de 2011. 
  33. «WSJ Europe publisher resigns after reports he ‘personally pressured’ journalists into covering paper’s business partner». Pointer. (US). 13 d'ochobre de 2011. http://www.poynter.org/latest-news/mediawire/149205/wall-street-journal-europe-publisher-resigns-after-deal-suggested-outside-influence-over-editorial-content/. Consultáu el 13 d'ochobre de 2011. 
  34. «Publisher of WSJ Europe Resigns After Ethics Inquiry». WSJ Online (London). 12 d'ochobre de 2011. http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203499704576625162816696954.html. Consultáu el 13 d'ochobre de 2011. 
  35. 35,0 35,1 Dow Jones & Company (Jan 2012). «The Wall Street Journal». Dow Jones. Dow Jones & Company. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de payares de 2015. Consultáu'l Jul 25, 2013.
  36. Dow Jones & Company (2011). «Worldwide Bureaus». Dow Jones. Dow Jones & Company. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de payares de 2015. Consultáu'l Aug 25, 2011.
  37. «Wall Street Journal Adds to Live Video Programming». The New York Times (13 de setiembre de 2011).
  38. Naureckas, Jim (September–October 1995). «20 Reasons Not to Trust the Journal Editorial Page». Extra!. Fairness and Accuracy in Reporting.Lieberman, Trudy (July–August 1996). «Bartley's Believe It Or Not!». Columbia Journalism Review.
  39. A Newspaper's Philosophy. New York, NY. Jan 2, 1951.  seen in «A Newspaper's Philosophy». Dow Jones. Dow Jones & Company (2007). Archiváu dende l'orixinal, el Jul 16, 2007. Consultáu'l Aug 26, 2011.
  40. The editorial page commonly publishes pieces by O.S. and world leaders in academia, business, government and politics. Nytimes.com. 3 de xunu de 2007. http://www.nytimes.com/2007/06/03/washington/03immig.html?_r=1&hp=&adxnnl=1&adxnnlx=1180807796-2rtP/ypH5CxbIhLG9/DQjg&oref=slogin. Consultáu el 5 de xunu de 2011. 
  41. «The Libby Injustice». Editorial. The Wall Street Journal (New York). Consultáu'l 20 de xineru de 2007.
  42. Bartley, Robert. "Joining LaRouche in the Fever Swamps". The Wall Street Journal (New York), June 9, 2003.
  43. The Media Equation: Under Murdoch, Tilting Rightward at The Journal, By DAVID CARR, New York Times, December 13, 2009
  44. Lindzen, Richard S. (30 de payares de 2009). «The Climate Science Isn't Settled». Wall Street Journal. Consultáu'l 17 de febreru de 2014.
  45. Remarkable Editorial Bias On Climate Science At The Wall Street Journal, By PETER GLEICK, Forbes, January 27, 2012
  46. «China unblocks Reuters and Wall Street Journal». Politico (6 de xineru de 2014).
  47. Groseclose, T.; Milyo, J. (2005). "A Measure of Media Bias". The Quarterly Journal of Economics 120 (4): 1191. doi:10.1162/003355305775097542
  48. Liberman, Mark (Dec 22, 2005). «Linguistics, Politics, Mathematics». Language Log. Consultáu'l Nov 6, 2006.
  49. «The Murdoch Street Journal». Slate. 7 de mayu de 2007. http://www.slate.com/id/2165749/. Consultáu el Sep 7, 2008. 
  50. «A New Owner». The Wall Street Journal. 1 d'agostu de 2007. http://www.opinionjournal.com/extra/?id=110010409. Consultáu el Sep 7, 2008. 
  51. error na cita: el primer parámetru (númberu IMDb) ye obligatoriu.
  52. 1988 Pulitzer Prize Retrieved August 19, 2006.
  53. Sanford, David. "Back to the Future: One Man's AIDS Balte Shows How Quickly Epidemic Has Turned". The Wall Street Journal (New York), November 8, 1997.
  54. Pulitzer Prize Winners: 1997 – National Reporting, retrieved August 8, 2007.
  55. Gladwell, Malcolm. "Open Secrets". The New Yorker, January 8, 2007.
  56. Enron CFO's Partnership Had Millions in Profit, The Wall Street Journal (New York), October 19, 2001. Retrieved August 19, 2006. (PDF)
  57. «Raymond Snoddy on Media: Logic says WSJ is safe with Murdoch». Mediaweek.co.uk (6 de xunu de 2007). Consultáu'l 5 de xunu de 2011.
  58. 58,0 58,1 Bussey, John. "The Eye of the Storm: One Journey Through Desperation and Chaos". The Wall Street Journal, page A1, September 12, 2001. Retrieved August 8, 2007.
  59. Pulitzer Prize Winners: 2002 – Breaking News, retrieved August 8, 2007.
  60. Cullison, Alan, and Andrew Higgins. "Forgotten Computer Reveals Thinking Behind Four Years of Al Qaeda Doings". The Wall Street Journal (New York), December 31, 2001.
  61. «The Pulitzer Prizes | The Medal». Consultáu'l 29 d'ochobre de 2013.
  62. McDonald's May Drop Health Plan. Wall Street Journal. 30 de setiembre de 2010. http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703431604575522413101063070.html?mod=wsj_share_twitter. Consultáu el 30 de setiembre de 2010. 
  63. McDonald's Fights Back Against Report It Will Drop Health Care Plan. ABC News. 30 de setiembre de 2010. http://abcnews.go.com/Politics/HealthCare/mcdonalds-fights-back-report-drop-health-care-plan/story?id=11764596. Consultáu el 30 de setiembre de 2010. 
  64. McDonald's threatens to cut skimpy health plans. National Public Radio. 30 de setiembre de 2010. http://www.npr.org/blogues/health/2010/09/30/130239354/media-takes-note-when-mcdonalds-threatens-to-cut-skimpy-health-plans. Consultáu el 30 de setiembre de 2010. 
  65. Health secretary says McDonald's not dropping health plans. The Hill. 30 de setiembre de 2010. http://thehill.com/blogues/healthwatch/health-reform-implementation/121875-sebelius-denies-story-of-mcdonalds-dropping-coverage. Consultáu el 30 de setiembre de 2010. 
  66. The WSJ's Demonization Of Obamacare Hits New Low With Article On McDonald's Dropping Coverage. Business Insider. 30 de setiembre de 2010. http://www.businessinsider.com/the-wsjs-demonization-of-obamacare-hits-pathetic-low-with-article-on-mcdonalds-dropping-coverage-2010-9. Consultáu el 30 de setiembre de 2010. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]







The Wall Street Journal